Pages

Monday, February 8, 2010

KIRIMAN DARI MALAYSIA!!!


MADAH MUQADDIMAH.

بسم الله الرحمن الرحيم



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



Jam sekarang menunjukkan 3.41 pagi, 3 degree dan sekarang.Sudah semakin sejuk!Kejap lagi nak tidurlah ummi.Alhamdulillah petang tadi Acik Mun hantar barang-barang kiriman dari Malaysia.Suka dan bahagia anak-anak ummi semuanya.Terimakasih semua yang terlibat,Tok Abah, Tok Ma, Mok Su..serta acik Mun sendiri..

LAYAN GAMBAR!

Ok, kita layan gambar dulu!!!

seronoknya main kat rumah Acik Nida nih..Kenapa Faqeh manja sangat dengan acik Mira tuh?nak ngorat anak dara orang yer?hehe


adik, orang naik berjalan atasnya bukan duduklah..Acik Mai tolong adik boleh?hehe



buku2 yang dikirmkan untuk anak2 ummi.Kat sini mana ada buku2 nikan?hehe



amacam adik warna kurrah ( bola ) nih, cantik tak?




macamana nak guna mender alah nih yer?tengah explore lagi recorder nih..

diari, planner dan kalendar yang dikirmkan dari Malaysia.Suka dapat kalendar tuh.Cd Upin dan Ipin dan Salam,anak2 suka sangat tengok..terimakasih Tok Abah.


buah tangan dari Cameron Highland.


alatan menjahit..alhamdulillah..lepas ni, bolehlah amik order..nak baiki apa2,dipersilakan hantar ke rumah kami yer.( untuk budak2 Jodan jerlah..)Kak Da, mananya baju yang nak diadjust tu?hehe..


sekeping nota yang bisa meruntun kalbu..dari yang tersayanng,bisa menggamit kerinduan mendalam..
SELAMAT HARI LAHIR Kak Jannah pada 28.2.10 nih.Sayang baju yang dijahit, tidak dapat dikirim,huhu terlebih muatan dah.Takper lepas ni Tok Abah poslah boleh?


kita tengok kepala siapa yang akan botak selepas ni..Lepas ni tak perlu pinjam lagi yer kak da..hehe


anak2 ummi yang kegembiraan..terpancar di wajah masing2 ..

2 comments:

Husin Husaini said...

Salam ummijannah dan anak2,
pertamanya,tahniah..blog akak dah bertukar wajah...rajin jugak akak godek2 blog ni..hehe...
wah,gembira betul kan bila duk brjauhan dan dapat sesuatu dari keluarga di mlaysia,,,moga akak sekeluarga sentiasa gembira kat sana..seronok tengok gambar2 rehlah akak kat sana...rindu pulak kat Mesir..huhu...

ummu faqeh said...

salam kembali husin husaini..hehe..sajer jer menggodek2 blog nih..nak cari pembaharuan..memudahkan pembacaan dan menarik.Alhamdulillah mmg gembira sgt2 dapat sesuatu dr Malaysia,nak2 dikirimkan oelh org tersayang..rindu bangat!terimakasih atas doa tersebut..rindu mmg sentiasa ada pada tpt yg menjadi kenangan kita..nnt kalu kami balik msia,kami juga akan rindukan jordan pulak..hehe

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!