Pages

Sunday, November 29, 2009

2ND DAY OF RAYA KORBAN...

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته




kami semua di raya ke 2!




abang faqeh yang hensem!


adik faseh yang selalu bermuka2..huhu


4 buah keluarga dari Amman datang ke rumah kami di Irbid nih.Syukran ala ziaratukum..ukhuwah fillah abadan abada...Kak Pah, ayu, yana n ain.semuanya mesra2 orangnya.Macam kami ni dah lama kenal..Itulah ukhuwah namanya..

rumah keduanya- u.ridwan.makan nasi minyak dan sup mushroom! sedap bangat!ni a.faqeh tgh berposing depan pokok limau.

abang dan adik yang ceria!

kak jannah pulak yang berposing.

abang faqeh buat aksi stuntman!


rumah seterusnya, kami makan nasi ayam.thanx jiha n syamil.syukran jugak pada lawyer in future, ayu!4 this nice pic!

destinasi terakhir di rumah adik2 akhowat..kami makan mee rebus aka mee jawa!hehe.insya Allah ada rezeki kami pula yang akan bertandang ke Amman.

UKHUWAH ITU INDAH APABILA BERTEMU DAN BERPISAH KERANA ALLAH SEMATA2!




2 comments:

BAYT AMZAR said...

salam 'alaik abadan ya ummu faqeh..

aish.. tulis lawyer in future tu tak tahan tuh.. satu doa dah tu.. ;)

anyway, thanks for everythings!

ukhuwwah fillah abadan abada insyaAllah.. :D

nice to know u.. :)

ummu faqeh said...

waalaikumussalam..

insya Allah..bakal islamic lawyer yang berjihad di bidangnya hasil pentarbiyahan di bumi syuhada' ini..amin!

doakan diri ini juga..nak jadi setabah dan sekuat para anbiya' dan syuhada' apabila kembali ke Malaysia.Meneruskan perjuangan yang belum selesai..

nice knowing u tooooooooooo!

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!