Pages

Saturday, May 9, 2009

ceramah di program penyayang-22.4.09

alhamdulillah..aku diberi amanah untuk menyampaikan ceramah di program ini..





ni sebelum ceramah, aku agak berdebar gak, walaupun aku dah berjaga lewat pagi untuk menyiapkan kit ceramah ning...
walaupun dah banyak kali aku berceramah, tapi aku merasakan sedikit kelainan dalam program ini..alhamdulillah, sound speaker di dewan perpustakaan ini power, so itu kelebihan yang aku ada...

Semoga usahaku ini mendapat keredhaaan dariMU Ya Allah...

Antara perkara yang aku sentuh dalam ceramah ni, semestinya nak membebaskan keluarga dari pengaruh dadah.Apa yang aku sentuh ttg peranan yang perlu dimainkan, juga aku masukkan keburukan orang2 yang menagih dadah..


dan yang paling mengujakan diriku, pengarah Perpustakaan sendiri mendengar ceramah perkongsian ilmu ini, dan di akhir ceramah aku, dia datang dan menginginkan aku berceramah di program dia pulak, khusus utk kaum wanita..aku apa lagi, amat2lah mengalukan kesudian dia, siap nak bagi free jer penggunaan dewan. Alhamdulillah..YA Allah bantulah hambaMu ini dalam melembutkan hati2 manusia ini, amin..



inilah barisan yang menjayakan program ini..




No comments: