Pages

Saturday, May 9, 2009

ceramah di kolej komuniti-30.4.09

alhamdulillah jam sekarang menunjukkan 9.30 pagi 9.5.09.lagi sejam lagi tinggal utk diriku melayari internet ning..
sebenarnya pada 30.4.09 ni kami planning nak ke bukit keluang resort, besut..tapi korbankan masa di waktu pagi utk memberi ceranah di kolej komuniti, rakan2 sekerjaku yang ada semuanya ada masalah masing2. takper, akupun dah lama berbincang dengan pensyarah dia, so aku take overlah ceramah ning..
alhamdulillah semoga usahaku ini mendapat keberkatan dari Allah..aku berjaga sehingga pukul 3.30 pagi...



antara penuntut kolej komuniti kuala terengganu yang mendengar ceramahku..aku lebih masukkan video2..untuk menarik perhatian mereka..pa system di sini tidak berapa memberangsangkan, mujurlah aku bawa speaker sendiri, alhamdulillah, oklah sound speaker.Apa2 halpun , diriku merasakan inilah ceramah yang paling lama aku stay up utk kit ceramah dan aku berasa amat berpuas hati..dan aku akan perbaiki lagi di masa hadapan, insya Allah..




antara poster2 yang dipertandingkan.. ucapan Tahniah dari kami semua untuk pengurusan Perpustakaan mereka..





antara pantun terakhir yang aku berikan..

kalau ada sumur di ladang,
boleh kami menumpang mandi,
kalau ada umur yang panjang,
BOLEH KOLEJ KOMUNITI JEMPUT LAGII!!!!




No comments: