Pages

Friday, March 13, 2009

bilik kesayanganku...


nak cerita tttg apa yer kali ni?..oklah ttg hal2 kerjayakulah pulak..ni barang2 kesayangan yang duk atas meja..sayang sangat barang2 ni...

yang ni pulak pokok kesayanganku..hampir setiap hari aku siram dengan air..dia hidup menggunakan gel..seronok tgk dia hidup! tapi kekadang kesian gak kat pokok kesayanganku ni, time kursus berhari2, aku tak masuk ofis...hi..sian kat dia, hampir2 kekeringan, tapi takper lepas tu, cepat2 disirami air..

yang nipun guna marble gak ni..dululah aku letak atas meja..seronok tgk dia semakin membesar.. tapi lama2 besar sgt, orang nak jumpa aku, asyik duk tgk ke pokok jer..jadi akupun amin inisiatif letak kat belakang tpt duduk aku..tapi last2, mati dah pokok tuh..sian pulak..

gambar ni aku amik dalam bilikku..hehe guna camera webcam..

yang ni pulak kat bilik my hubby....

inilah keadaan bilik ku yang tengah bersepah..tengah giler nak pekse ptk nih..tu yang buku menimbun2 tu..nanti dah kemas aku upload gambar terbaru yer..

No comments: