Pages

Friday, March 13, 2009

program2 yang dijalankan oleh jabatan aku..


ni masa program HADAK pada 21 Februari yang lepas..bersama kak mahani, farah dan fiza..

kat program ni kami kena handle pertandingan2 yang dijalankan..nih antara hasil2 setelah pertandingan habis.amacam cantik tak gubahan yang dibuat? boleh buat hantaran kahwin nih..

ini pula pada 24 feb yang lepas, setelah selesai ceramah pencegahan yang dijalankan di sek men kom mengabang telipot,alhamdulillah.. pelajar memberikan komitmen yang baik.ni guru pk hem dia, bukannya polis yer.. kebetulan aku pergi, hari tu merupakan hari kokurikulum mereka..so, berpakaian seragamlah mereka semuanya..

yang ni pulak ketika program bersama plkn pada 3 mac 2009.kat bilik jurulatih mereka ni..nnt ada gambar lain aku upload semula yer..

yang ni pulak aku ke pejabat bomba ni, utk mengadakan program bersama mereka... sempat lagi berposing..ceh, kenangan tuh...

YA ALLAH SEMOGA SEGALA USAHA YANG AKU JALANKAN INI,MENDAPAT KEREDHAAN DAN KEBERKATAN DARIMU..KUATKANLAH AKU DI ATAS JALAN INI UTK MEMBIMBING MANUSIA KE ARAH KEBAIKAN DAN JUGA YANG PALING PENTING , KENA CEGAH MEREKA DARI MELAKUKAN KEMUNGKARAN.
.yerlah nak memastikan MALAYSIA BEBAS DADAH 2015 menjadi kenyataan..

AMIN..MOGA USAHAKU DIBERKATI ALLAH HENDAKNYA..

P/S: sesiapa yang mempunyai sebarang permasalahan dengan penyalahgunaan dadah, jangan segan untuk bertanyakan pada kami yer, insya Allah ,kami sedia membantu..sila ym saja atau melalui email.

No comments: