Pages

Monday, February 23, 2009

lelong!lelong!lelog!!!

salam.. hehe tajuk entri pun dah menakutkan..nak lelong apa nih?adalah beberapa barang2 yang ingin dilelongkan di sini, sesiapa yang berminat bolehlah terus berhubung dgn diriku di email yang tertera diblogku..ya.. mesti ada yang konfius naperlah pulak nak dilelong mende2 nikan??? hm.. doakan kami yer..insya Allah, kami sekeluarga nak mengembara ke negara lain pada bulan 8 nanti, doakanlah kami dipermudahkan urusan yer...tapi kalu tak jadi ke sana, kami amik semulalah barang2 ni.heheh.. buruk sikulah pulak..takderlah jgn risau, insya Allah adalah rezeki kami.. tapi jangan lupa doakan kami sekeluarga yer...ha inilah 'burung ternakanku' yang paling aku sayang..namun terpaksa juaku melepaskanmu wahai KENARI ku..ada yang berminat? kenari tahun 2004-manual.harga yang nak ditawarkan ialah RM 24 000,( yang terbaru kami turunkankepada RM 22 000 sahaja!!!) ada yang berkenan? boleh terus berhubung melalui email kepada kami yer! yang ni suasana di dalamnya..amacam ada yang berkenan???sempat lagi adik faseh berposing atas kerusi nih..siap makan donut lai tuh!yang inilah kerusi berwarna hijau..juga ingin dilelong..ini juga dibeli pada tahun 2003, sekali dengan peti sejuk,dibeli di kl dan dibawa balik ke terengganu,harga ni juga masih dalam perbincangan lagi..sesaper berminat, just inform me, k?kerusi bb kat sebelah tuh, sekadar hiasan jer..ker ada yang berminat? .ni peti sejuk yang ingin dilelong juga..jenis national-dibeli pada tahun 2003.. hargapun tidak diingati..harga lelongannya juga masih boleh dirunding lagi..berminat? beritahulah cepat2 yer!ini mesin basuh jenis panasonic-5.2 kg-automesin ni dibeli pada tahun 2005 kalu tak silap.harga masa tupun dah tak ingat..tapi kalu ada sesaper yang berminat harganya..tarra..tak tahulah nak letak berapa..nntlah fikirkan semula..tapi kalu yang berminat beritahulah awal2 yer.

4 comments:

MS Rizal said...

eh, banyaknya nak jual...nak berhijrah ke tempat lain ke kak?

Kehelan said...

izman nak ke mana?

Kehelan said...

izman nak ke mana?

ummu faqeh said...

msrizal dan kehelan,
takderlah saya mengikut suami menyambung pelajaran di Jordan, insyaAllah.kami sekeluarga ikut sekali ke sana..doakan kami dipermudahkan urusan yer!!!

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!