Pages

Monday, February 23, 2009

cerita sahabt2ku





apa nak citer dlm entry ni yer? skg dah menunjukkan jam 2.45 pagi..uish, ngantuk gak ni..tapi tahan dulu..rugi nih, sebab aku subscribe unlimited daily broadband ni.guna hset as modem. esok kul 8 pagi time out..ni nak cerita ttg sahabat2 lama dan baru.tahniah 2 marhamah-sahabat lama di al-amin dulu.congrats 4 ur twin bb boys!!!kami ke sana bersama kak zie n the gang!berbaloi penantian yang dinantikan.. Allah kurniakan dua sekaligus,ALLAHU AKBAR! this is my best friend, Syarifah Aisyah Sy Noh, sahabat ketika di sek Al-Ihsan dulu .Sekarang dia bekerja kat kuantan. tq 4 comin 2 my parent's house yer..jumpa pada hari jumaat, 6 Februari yang lepas..ok, take a gud care of urself ya!
ni syarifah Hanina dan suaminya..tahniah yer..maaf tak dapat ke majlis kenduri kahwin ari tu..sahabat dalam aadk nih,tapi baru jer dia melangkah ke bidang perguruan pulak,rezeki di sana..semoga berbahagia dunia akhirat yer..harap ukhuwah kita stay berkekalan hendaknya,insya Allah.

No comments:

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!