Pages

Tuesday, February 24, 2009

lelong2! siri 2

s salam, ada beberapa shbt bertanya nak ke manakah kami ni?hehe.. insya Allah kami sekeluarga akan mengembara ke negara Timur Tengah kerana my hubby menyambung pelajaran di sana selama tiga tahun..doakan kami dipermudahkan urusan..
dan di sini ada lagi barangan yang ingin di lelong iaitu my grand livina ..baru tahun lepas beli.Bulan 4 ni baru cukup setahun. Harga yang ditawarkan hanya RM 75 000 sahaja.kereta ni auto, 1.6-mileage baru 6 ribu..ada yang berminat sila beritahu kami..ni gambar terbaru livina

2 comments:

Kehelan said...

sayang laa grand livina tuh...

ummu faqeh said...

sayang2 pun terpaksa jua dilepaskan...saper nak tolong jagakan dlm masa 3 tahun kami ke sana? hm..ker kay nak tolong jagakan??hehehe..mesti takder yg sanggupnyer..buat terjadi apa2 saper nak tanggung??dah macam2 kami fikirkan.. tapi tak berani menanggung risiko, jadi TERPAKSAKU MELEPASKANMU WALAU HATI MASIH SAYANG!!!ceh, macam lirik lagu pulak..hehe.kay, kalu ada kengkawan nak beli, beritahulah kat kami yer!!!

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!