Pages

Monday, February 23, 2009

kenanganku

hm..apa entry seterusnyer? skg dah 23 Februari 2009,jam skg menunjukkan kul 1 pagi..hehe tgh berblogging lagi aku nih!! anak2 ku semuanya dah tidur..ha..kali ni aku nak bercerita tentang kenangan ketika di UiTM Dungun dulu..suatu hari aku menerima msg dari seorang kawan, katanya dia ada sekeping gambar ketika program di UiTM dulu..ada sesape yang cam muka2 dalam gambar tuh, silalah beritahu aku yer, nak gak tahu perkembangan terkini sahabat2 lamakan...alhamdulillah ada gak kenangan, walaupun gambari ni di scan..tapi kira oklah tuhkan...tq yer zam..inilah gambar yang aku maksudkan...tahun berapa yer ni?. 2001 agaknya..ketika bergiat dalam Group Entertainment of Muslim Art ( GEMA).Masa ni, kami jemput kumpulan Brothers datang ke kampus kami..seronoknya kenangan ketika itu...


yang ni jugak mengenai kenanganku..heheh.. nampak macam rumah yang dah terbiarkan? sebenarnya kat sinilah aku membesar selama lebih kurang 4 tahun di awal usiaku..ini rumah arwah nenek dan atuk aku kat kampung.tapi sayang, sekarang ni dah takder saper yang duduk kat rumah tuh...indah gak kenangan ketika masih kecil2 dulu..tokwan, tokki, su dan pok ..semuanya amat menyayangiku..ma abahpun sayangkan aku jgak kan...indahnya kenangan ketika main sawah padi, berkebun , main pelepah pisang( pernah main tak dulu2?), pastu serunai yang dibuat dari batang padi, uish best bangat main dulu..apa lagi yer permainan kecik2 dulu?..hm. ting2 tu biasalah..heheh cukuplah t akat ni jer..lain kali aku sambung lagi..

No comments:

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!