Pages

Sunday, February 22, 2009

hujung minggu-30- 31.1.09

apa yer entry seterusnya..hm dah masuk entry ke 4 dah.. dalam sehari semuanya ku bolot untuk bercerita ttg sebulan yang lepas..takperkan, asal terupdate gak blog kesayanganku ini..alhamdulillah, setelah sekian lama mengimpikan untuk beriadah bersama2, akhirnya pada 30 Januari 2009 yang lepas kami dapat meluangkan masa untuk beriadah di stadium sultan mizan..uish penat tahap maksima selepas tuh..kuikui jarang bersenam katakan..mmg letih bangat!ni posing tak berapa menarik dari kak jannah..ni pulak abang faqeh bersama beskal kesayangannya..ni posing adik fasehuddin dgn keretanya!!!
.beriadah bersama2 keluarga tersayang pada hari jumaat-30 Januari 2009..jannah minat bebenor dgn duri semalu nih..ada kelainan yang dia nampak pada duri semalu nih..pastu sibuklah duk tanya bila balik ke rumah wan , sebab nak main duri semalu katanya..hehe dah sampai kat kampung, terus jer terkam kat duri semalu nih..sabor jerlahketika dalam perjalanan ke pantai teluk ketapang, pada hari sabtu, 31 Januari 2009.
yang ni adik fasehuddin dgn lorinyer..pantang nampak lori dan bas ataupun 'buldozer'..mesti menjerit2 tgk mende2 tuh..sabor jerlah..ni posing anak2 kesayanganku dalam kereta..
ini pada hujung minggu 31 Januari 2009- di Pantai Teluk Ketapang..abi dan ank2 main layang2...abi dia yang sibuk duk main pulak!
takper, asalkan anak2 ku gembira kan..

No comments:

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!