Pages

Sunday, February 22, 2009

hujung minggu 24-26 Januari 2009

apa cter pertama yang ingin aku kkongsikan yer..oklah ni hujung minggu pada 24-26 Januari yang lalu kami ke rumah sahabat lama yang dikurniakan anak yang sulung bernama Ahmad Muhaimin..tahniah kak siti yer..ni aku tepek beberapa keping gambar yang sempat diambikinilah gambar Ahmad Muhaimin...comel tak?
inilah ibu kepada Ahmad Muhaimin..kak siti..sahabat lama ketika di UiTM Dungun dulu..

hehe lama jer tu Ahmad tgk aku..berkenan ke kat acik nih?..lama dah aku tak pegang bb kecik nih..terasa kekok gak sikit..takper2 sabar dulu yer adik faseh...nnt kita buat bb lain yer..


ini anak2 aku yang geramkan tgk bb comel nih..


ini pula gambar anak2 ku ketika dalam kereta dalam perjalanan melihat bb baru ni..hehe macam tangga tak anak2 ku yang kuat berposing nih..


ha ni pulak staff aku..mohd azharuddin... baru menjadi pengatntin baru pada 26 Januari 2009..tahniah yer...
selamat berbahagia di dunia dan akhirat ..

1 comment:

La Sociedad de los Poetas Muertos said...

great job....

visit my blog...

http://los-poetasmuertos.blogspot.com/

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!