Pages

Sunday, February 22, 2009

welcome back ummu faqeh!!!

salam..hehe dah lama tak terupdate blog ni sebenarnya..hari ni hari ahad, 22.2.2009..aku bercuti hari ni... aku kat terengganu mmg hari ini hari bekerja sebenarnya..
tapi aku bercuti hari ni atas beberapa sebab yang melayakkan diriku untuk mengambil cuti..
oklah..nanti aku nak post mende lain pulak dalam entry yang lain..
terlau banyak mende yang nak diceritakan..kalu kat ofis, sempat baca jer..tak sempat nak menaip dan berceloteh macam ni..ni kat rumah bolehlah.. anak2 ku tgh tidur, cuma yang sulung jer duk tgh mengadap 'wonderpets'.kartun kegemaran dia... heehe..anak umi baikkan, bagilah peluang ummimu ini tgh ber'blogging' nih..
ok, bertemu di lain entry..wassalam

No comments:

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!