Pages

Thursday, August 14, 2008

hikmah anakku demam




ini permulaan ceritanya.. anakku yang kecik ini demam..mmg tak kebah2 demamnya.. kami bawa ke klinik swasta..namun tak de apa2 perubahan.. yang aku dok risau sangatnye.. dia tak aktif langsung.. tidur aje kerjanya dan tak makan apa2 selain minum susu...










ni kami dalam perjalanan ke hospital setelah pergi dapatkan rawatan di klinik kesihatan manir.Dr pakar di sana menyarankan anak aku dimasukkan ke hospital demi kesihatannya.aku sebak juga mendengar keadaan itu, namun hati ibu yang inginkan anaknya sihat, sudah tentu sanggup berbuat apa saja.seperti kata suamiku..'ada hikmah semuanya"..











ni kaki adik diperiksa untuk pastikan bekalan oksigen cukup dalam badannya..kalu tak cukup, kenalah pakai bekalan oksigen pulak...















inilah alatnya untuk masukkan air dalam badan adik..adik
kekurangan air dalam badan..












ni papantanda kat katil adik.. adik masuk wad 10.8.08.alhamdulillah.. ada hikmah atas segala perkara yang berlaku.. mg2 ketabahan kami lagi bertambah selepas ini..amin




















ni adik dah lena tidur.. aku bermalam dengan adik kat wad..apa yang aku inginkan anak ku ini sihat seperti sediakala.. tapi mmg sedih tgk tangannya terpaksa masuk air, namun aku ttp bersyukur.. kerana ada lagi anak orang lain yang lebih teruk penderitaan mereka.. benarlah firman Allah..لا يكلف الله نفسا الا وسعها ..seseungguhnya Allah tidak akan menguji , kecuali sesuai dengan kemampuan makhluknya..


Syukur pada Mu Ya Allah..

No comments: