Pages

Thursday, August 14, 2008

alhamdulillah..






ni masa mula2 tangan adik masuk air..tensen mukanya, asyik nak cabut jer kerjanya..ni lepas x-ray dada adik..








ni hari pertama..time tidur baru blh letakkan oksigen kat hidungnya.. kalu dia tak tidur jangan haraplah nak letak mende alah tu...







ni hari ke2 adik ada kat hospital.. alhamdulillah dah segar sikit berbanding hari semalam..dah start nak main2 sikit, alhamdulillah..tapi air kenamasuk lagi dalam badannya..






alhamdulillah.. ni hari ketiga.. dah segar sikit.. doktor dah bagi adik kuar.. ni kat hospital lagi.. barulah start berjalan.. dah seminggu ummi tak nampak adik berjalan.. Ya Allah rindunya aku pada kepada kenakalan anakku ini.. benarlah manusia akan menghargai nikmat yang Allah beri setelah kita kehilangan nikmat itu.. Alhamdulillah.. besar sunggguh percaturan yang Allah kurniakan pada kami sekeluarga..terlalu banyak hikmah yang tak dapat dirungkaikan..




ni adik dgn abi tersayang.. alhamdulilllah.. kami raikan adik di restoran kegemarannya..huhuhu.. barulah nak start makan adik ni...SEMOGA ANAKKU INI MENJADI PENYEJUK KALBU KAMI.. BAKAL MENDOAKAN KEBAHAGIAAN KAMI DI DUNIA MAHUPUN DI AKHIRAT KELAK, INSYA ALLAH..

No comments:

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!