Pages

Monday, March 15, 2010

ROLLER BLADE DI MADINAH HASSAN!

Bismillah Wal hamdulillah..

Jam menujukkan 9.00 malam,suhu 24 degree.Alhamdulillah, sudah musim panas.Ummi pula rajin mengupdate blog sekarang.Yerlah musim sejuk..ngantuk, letih,asyik nak tidur jer.Bila masuk musim panas nih, serasa duduk di Malaysia jer.Yerlah anak2 dah pakai baju nipis jer..seronok tengok!

Oklah kali ni ummi nak cerita tentang ROLLER BLADE!Alhamdulillah baru petang tadi kami ke Madinah Hassan untuk bermain..Sila tengok gambar yer!



ok, bersiap sedia untuk memulakan langkah!Adik main belon air sabun jer tau!




ni posing abang faqeh!


syathirah ya jannah!




ummi dan adik buat apa pula?hm..setakat tengok dan jadi jurukamera tak professional jer ummi nih..Ummi cuba juga untuk bermain..uish........


ok, kita lumba siapa yang menang!hati2 kak jannah yer..



ala kesiannya..terjatuh.Sakit tuh.Alah bisa tegal biasa..Takper..nak belajar memang kena sakit dulu.Teruskan usaha lagi!

tak per, abi pujuk kak jannah yer.Masih bersemangat nak bermain lagi Kak Jannah nih.




ala sedihnya adik faseh...leisy ya walad?





ok, dah tersenyum dah..sambil makan biskut!


abang faqeh duk berehat sekejap.



yeay..abi menang!Faqeh kedua, kak jannah duk belakang sekali!
takper, jangan putus asa kak jannah yer!



abang faqeh nih orang main kasut roda kat lain, dia main kat lain!Mana boleh jalan faqeh oi!!!



adik..kenapa tuh?tunjuk perasaan tak boleh main kasut roda ker?



kita berehat dulu yer..letih juga sebenarnya main roller blade nih..



Insya Allah..Akal yang cerdas hasil dari badan yang cergas.Ummi berharap anak2 ummi ini sentiasa sihat jasmani dan rohani.Penting sebenarnya meluangkan masa2 berkualiti dengan anak2.Ini sebenarnya kali pertama anak2 ummi bermain kasut roda nih..Alhamdulillah..mereka dapat bermain dengan sebaiknya.Insya Allah lepas ni boleh terus berlatih dan berlatih...


6 comments:

suiszakmal said...

alahai...seronoknya tengok..
takde orang ke kat dataran tu?Faqeh cepat pandai..mesti ikut abi dia..hehe...

ummu faqeh said...

alhamdulillah..bahagia membuatkan anak2 seronok..bahagia yang tak dapat digambarkan dengan perkataan!

masa kami pergi tuh, sblm asar..mmg sajer cari time org takder..kalu datang lepas asar..ramai jer orang datang dan penuh kat situ..nanti payah pulak nak main!hehe

Faqeh duk praktis sokmo dlm rumah.Tengah mlm butapun nak main jugak..teruja sgt2..

Confession of a Coffeeholic Mama-Miya said...

bagus..quality time dgn anak..


hensem aje budak botak tu sengih..

ummu faqeh said...

betul tuh..mama miya..kena spend masa berkualiti dgn anak2..

dah start membotakkan kepala..nak masuk musim panas dah nih.. ^_^

Hasnul said...
This comment has been removed by the author.
NoL Skate Putrajaya said...

nolskateputrajaya.blogspot.com

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!