Pages

Friday, November 13, 2009

buku abi beli!

assalamualaikum, jam 3.00 pagi, suhu 13 darjah celcius.sejuuuuuuuuuuuuuknyer!




kak jannah..


abang faqeh...


adik faseh comel...






seronoknyer!



3 comments:

ummi_alyarissa said...

hai...kak kannah and the gang..wah byk abi beli buku..banyak yang kene warna jer macam..kakak alya nak tlg warna gk bleh..mcm comey gmbr bdk2 4org tuh...hah..k.tie biler lg nak tambah satu lagi ni??buat ank jordanla plak..heheh..jgan marah..

ummutalhah said...

anak2 ni bila dapat buku memang seronok..tapi kalau anak2 k.irra sekejap jer buku tu dia rasa sayang..mula2 warna elok2 pastu bukan warna..conteng adalaa..!!nak2 kalau anak yang bernama ukasyah...pening kepala sikit nak kawal sorang tuu...kalau cubit sikit@terkuat dia akan katalaa..umi ni dah tak sayang eby dah...semua orang dah tak sayang...sambil nangis2...memang budak sorang ni agak pelik ...mudah terasa,mudah menangis,suka mengadu,dan macam2 lagila..yang kadang2 menggelikan hati dan tak kurang nya menyakitkan hati juga...tapi sabo jerlaa..anak2..tak bezakan kasih sayang cuma dapat bezakan perangai masing2..walau camna pun sikap anak..seorang ibu pasti mendoakan yang terbaik untuk anak2nya...

ummu faqeh said...

yus, memang comel bengbudak tuh.alya nak datang jordan ker nak tolong, mehler datang sini..nak anak jordan?huhu kena tanya big bos dulu lah!

kak ira, memang betullah apa yg kak ira cakap tuh,barang2 yg faqeh dapat, dah rosak semuanya..perangainya juga sama macam abg ah..anak kedua katakan..hehe, ummi dia nipun anak kedua gak,tapi ok jer!heh

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!