Pages

Tuesday, October 20, 2009

edisi menepek gambar!

assalamualaikum..20 Oktober 2009,jam sekarang menunjukkan 1.00 pagi.Abi tengah khusyuk study..ummi.yeay yaey, alhamdulillah my lappy dah siap!jazakumullahu khairan kathira Ideologi infiniti yer.Memang betul2 infinitilah..Inipun ummi dapat nak upload gambar2 sebab baru jer bluetooth laptop ni berfungsi.Laptop abi?Dalam proses nak baiki dulu.

kat sini ummi nak tepek gambar jer banyak2..

alhamdulillah, inilah wajah baru laptop ummi, siap ada ikan gerak2 lagi.Suka sangat tengok.Betullah ada hikmahnya laptop ummi diformat semula kan?Hanya orang2 yang berfikir sahaja akan dapat mengetahui hikmah di sebalik semua ujian yang Allah berikan pada hamba2nya..

Minnggu ni terlalu banyak ujian yang ummi hadapi.Pertamanya, tentulah laptop ummi ni.Yang kedua, internet yang tidak berfungsi selama 2hari.Yang ketiga, dapur ummi rosak.Seharian ummi tak masak apa2.Abi beli kebab jer.(Besar kebab nih, dan kenyang.)Seterusnya semalam juga moyea( air ) kami takder.Mujur alhamdulillah ada simpanan stok air.Yang lain takderlah..


inilah dapur yang rosak dan dapur yang baru dibeli.


inilah dapur yang baru berharga JD 30, atau RM 150 sahaja.Murah ke mahal nih?Mende alah macam koleh tuh JD 3.Seronok gak guna mende alah ni, tak perlu masak air bila nak buat air kopi kat my hubby.


Inilah dinamakan kebab.Pelajar Malaysia suka sangat makan nih.Sedap!

inikah inti dalamnya.Dimakan bersama lahmun( daging yang digentel2, macam keropok lekor kita ).Kenyang sampai ke malam,alhamdulillah...


ini pulak kuih yang ummuqusoi beri, hanafi nama kuih ni.Manis sengsangat.Adik faseh suka.Dan kebetulan pada hari tersebut ummi buat karipap, jadi ummi hantarkan karipap pada ummuqusoi.(Bukannya karipap warna warni yang Kak Jannah buat yer!)

oklah dah pukul 2.oo pagi, ummi undur diri dulu yer.wassalam


No comments:

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!