Pages

Friday, May 8, 2009

present from anmum...

alhamdulillah.. baru jer sudah makan ansi berlaukkan kuah singgang..did u know ikan singgang? huhu..areej agak2 tahu tak yer masak lauk ni? ni lauk tradisi teganung kiter!!

nak citer apa yer kat entri ni?mengenai anmum-susu yang selalu ku minum..dah berbelas sudu aku simpan..dan sekarang boleh ditebus dengan hadiah2 yang menarik..



alhamdulillah, berkat usahaku yang gigih, akhirnya berbaloi gak aku simpan pencedok susu ni...






inilah hadiah yang dijanjikan sehelai tuala..hehehe..suka bangat anak2 ku..cuma satu jer lagi tak sampai..thermometer.. mereka cakap bulan ni baru sampai..hehe terujanya diriku nak tengok mende alah tuh..

No comments:

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!