Pages

Friday, May 8, 2009

kaviti sifar-colgate!!! 17.4.09

alhamdulillah pada 17.4.09, kami ke mydin mall, membeli barangan anak2..
ni kami otw- posing yang sama dengan anak2, agak payah gak nak susun atur mereka jadibegini, heheh



ni adik faseh posing kat cermin2..dia minat bangat dengan cermin nih.

ni pulak kak jannah berposing...



alhamdulillah tercapai gak hasrat kami nak masuk dalam galeri colgate ni, nak cek gigi..banyak info2 menarik yang diberikan...adik siap buat posing keboringan dah...



ni abi bersemangat mendengar ceramah yang disampaikan..




hm.. kak jannah pun bersemangat..siap duk kat depan sekali lagi..baguslah..



time to check your teeth darling!nganga adik, jgn tak nganga..alhamdulillah nak pulak bb aku ni cek gigi kat dr ni..kena jaga lagi gigi adik bb ni, gigi kak jannah ada rosak sikit jer, tapi boleh hilang kalu diberus gigi dengan cara yang betul.gigi abang faqeh bagus! dr puji gigi abg faqeh!!!




alhamdulillah, kami berpuas hati dengan segala penerangan yang diberikan.. jadi anak2 umi kena gosok gigi sebelum tidur, itu yang paling penting..bangun tidurpun penting gak gosok gigi..

No comments:

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!