Pages

Friday, March 13, 2009

mereleasekan tensen di kg-4-7 mac 2009

sekarang jam dah menunjukkan jam 4.30 pagi.. anak2 aku tgh bergelimpangan tidur, cuma bb dah 6 kali merengek2 minta susu.. terpaksalah menjalankan tugas dalam 2 minit, lepas tu dia sambung tidur pulak..hm.. ni entry ke5 aku pada pagi jumaat yang mulia ni..
apa yang aku nak citer entri ketika kami bercuti selama 4 hari di kampung.ambik cuti panjang sikit.my hubby ada urusan di kampung..ni gambar abang faqeh dan bb mandi ketika abi duk bz membasuh kereta di kampung..hehe terpaksa mengkaburkan sedikit gambarnya..sensored!!!

dalam kesibukan abi membereskan urusannya di kampung, sempat juga kami bersama keluarga di balok utk mandi di pantai seberang balok, alhamdulillah seronok bangat anak2 main..siap bb minum banyak air masin..sian dia terbatuk2 !!!takper, abi ada menenangkan yer sayang!tuh kak jannah suka sangat main, melompat2 kegirangan ..

abang faqehpun duk melepak2 dalam air laut ni..

tok aboh pun tak ketinggalan main layang2 dan mandi bersama2 cucu kesayangan nya..tokma dan makteh tidak ketinggalan juga..

inilah jannah yang kepenatan serta kelaparan setelah puas bermain..time 2 go home darling!

ni pulak kat resort di cheneh.abi ada urusan di sini..sambil2 menunggu abi, sempat kak jannah dan abg faqeh, berposing..naper hentah faqeh buat mulut macam tuh..

ni pulak muka bb yang tgh kebosanan menunggu abi selesaikan urusannya.. "mana adik faseh?"..itulah aksi permata hatiku yang bertuah ini..


yang ni lagilah kelakarnya.. bila ditanya "mana abang faqeh?" mesti begitulah kedudukan tangan abg faqeh ni.. ikut fesyen abinya ..bertuah punya budak!!!

alhamdulillah, kami sampai di terengganu dalam keadaan selamat..

2 comments:

aNNdiNN said...

Alhamdulillah..semoga membesar dgn sihat & dirahmati Allah selalu anak2 Izma yg comel nih :)

ummu faqeh said...

alhamdulillah... terimakasih bnyk2 adnin.. doakan kebahagiaan kami sekeluarga... kami juga sentiasa doakan kebahagiaan adnin sekeluarga.. jgn lupa jemput kami kalu mkn nasi minyak yer...

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!