Pages

Tuesday, January 20, 2009

SELAMAT BERJUANG SAHABATKU!!!

alhamdulillah..pada 31.12.2008 ..ni pertemuan dgn sahabat2 lama gak ..semasa diriku mengajar di SK Rendah Al-Amin, Kuala Terengganu..inilah sahabat2 sekeluargaku..kak zie, kak su , kak da dan diriku..heheh..terimaksih yer kak su..belanja kami breakfast..
Alhamdulilkah.. ni pulak pada 18.1.09, kami berjaya juga bertemu sahabat2 lama, setelah sekian lama tidak berjumpa.. ni namanya ira dan nurul.. ( sek2 bujang!!!)


yang ni pulak mastura dan tuan punya blog ni sendiri..( sek2 dah kahwin!!!)
p/s:terimakasih yer ira..belanja lunch...


sempat gak posing kat kuala ibai ni..huhu kat belakang tu baru jer selepas sehari pilihanraya kecil kuala terengganu.. mereka tak sempat lagi nak cabut poster tuh..heheh.. dua2 parti yang bertanding ada ..cuma satu jer yang takder..bebas..gambar buku..heheh


ni lagu aku dedikasikan untuk semua sahabat2ku yang mengunjungi blog nih...


Brothers - Selamat Berjuang

Malam Siang Berlalu

Gerhana Kesayuan

Tiada Berkesudahan

Detik Masa Berlalu

Tiada Berhenti Oh Syahdunya

Sejenak Kuterkenang

Hakikat Perjuangan

Penuh Onak Dan Cabaran

Bersama Teman-Teman

Harungi Kehidupan Oh Indahnya

Berat Rasanya Di Dalam Jiwa

Untuk Melangkah Meninggalkan Semua

Kasih Dan Cinta Yang Terbina

Ia Akan Selamanya

Selamat Berjuang Sahabatku

Semoga Allah Berkatimu

Kenangan Indah Bersamamu

Takkan Ku Biar Ia Berlalu

Berjuanglah Hingga Ke Akhirnya

Dan Ingatlah Semua Ikrar Kita

Hati Ini Sayu Mengenangkan

Sengsara Di Dalam Perjuangan

Jiwa Ku Merana Dan Meronta Mengharapkan

Kedamaian Dan Jua Ketenangan

Tetapi Ku Akur Pada Hakikat

Suka Dan Duka

Dalam Perjuangan

Perlu Ketabahan Dan Kekuatan

1 comment:

ahmad said...

tuuu diaaa tengah posing maut....nurul pun ada sama yer....dia sebenarnya kerja ka or belajar kat kl nih?...

lama tul ana tak turun KT nih...last bulan 7 tahun lepas

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!