Pages

Sunday, December 14, 2008

anak2 comel..





salam.. ni entry utk sahabat2ku yang baru dikurniakan anak2 comel..alhamdulillah kami berkesempatan untuk melawat baby2 comel ni..


ni namanya Mazni Fariza..anak sahabat lama masa kat sekolah Al-Amin..Kak Zie..tahniah..anak ke3 ni..tak blh jadi ni.. dah nak kejar aku ni.. heheh sabar2 yer.. nanti kita lumba yer..biar bb ni besar dulu..


ni nama dia Najaa Adelia Fatinni.. anak sahabat seofis aku..kak ani.. ni anak ke2 dia.. tahniah.. dah sepasang dah.. Semga Allah mengurniakan ketabahan dan keberkatan hidup kpd akk sekeluarga dgn kehadiran bb ni..Macam2 pahit manis dilalui utk mendapatkan zuriat ni..Itulah sebbnya mgp Allah mengatakan syurga itu di bawah tapak kaki ibukan..


ni pulak anak kawan aku sepejabat.. anaknya Mazlan.. kuikui..comel tak macam bapak dia? apa ke nama budak ni.. jap nak gi tanya bapak dia jap..huhuh namanya Siti Nur Zahidah Hazimah..pjg bebenor namanya..jgn marah yer Lan..

semua gambar yang aku amik ni bbnya tgh tidur..takper..mmg time ni time tidur jer kerjanyakan...

ni pulak anak sahabat lama ketika di UiTM Dungun dulu..namanya BALQIS.. Semoga ketabahan mengiringi dirimu sekeluarga ..Anak inilah yang bakal mendoakan kita di dunia dan akhirat..Bersyukurlah dgn kurniaan Allah ini...

No comments:

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!