Pages

Thursday, September 4, 2008

puzzle2 anak2 aku...

ni adalah puzzle yang pertama sekali kami belikan untuk anak .pada permulaannya memang agak payah kak jannah nak buat mende alah ni, namun setelah berhempas pulas membuatnya, alhamdulillah..sekarang dah pandai dah..buatnyer..

ni puzzle kak jannah-bagus ni, takde yang hilang setakat ni..ni puzzle yang pertama sekali umi dan abi beli..
ni pulak puzzle faqeh..kena beli sekali dengan jannah punya..kalu tak gaduh pulak jadinyer..tapi sayang, dah banyak hilang..puas aku cari..satu rumah tak jumpa2 lagi..
ni pulak puzzle yang kedua dibeli setelah boring dgn puzzle yang lama..ni puzzle kak jannah..heheh ada gak yang hilang tuh..yang ni agak nipis sikit, mudah utk rosak..kalu yang first dulu tebal sikit ni yang faqeh punya...
ha.. ni pulak puzzle yang ketiga... kak jannah punya yang ni.. pun ada gak yang hilang..yang ni agak mencabar sikit..


ni puzzle faqeh punya..lagi banyak hilang..

ha.. ni puzzle adik faqeh punya..paling besar sekali!!!
Pepatah Arab ada menyebut : "Cabaran dan kehidupan tidak boleh dipisahkan melainkan kematian Mati itu lebih mulia dari hidup yang hina Kedekut, gelisah dan takut sama ertinya dengan kehidupan yang mati"
Hindarkan diri anda dari stress oleh Dr. Jacobson : "Jika anda bertenang, Segala kebimbangan akan hilang Segala kerunsingan akan pulang Segala ketenangan akan menjelang Segala kedukaan akan terbang Segala keindahan akan berkembang Segala kebenaran akan terpampang Segala kedamaian akan mengambang "

Doa Harian Ramadhan “ Doa hari – 4 Ya Allah! Berikanlah kekuatan kepadaku, untuk menegakkan perintah-perintah-MU, dan berilah aku manisnya berzikir mengingat-MU. Berilah aku kekuatan untuk menunaikan syukur kepada-MU, dengan kemuliaan- MU. Dan jagalah aku dengan penjagaan-MU dan perlindungan-MU, Wahai dzat Yang Maha Melihat.

2 comments:

Areej said...

ni beli puzzle utk anak ke mak nya yg suka main puzzle...hehe

ummu faqeh said...

cmna areej tahu nih! kuikui..mmg maknyer yang suka bangat main..siap berebut dgn anaknyer.. kukuikui..hai.. areej seronok ada anak nih!..cepat2 yer ada zuriat..

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!