Pages

Thursday, September 4, 2008

perkahwinan rakan2ku yang tidak dpt aku pergi..





ni kawan aku masa sek ihsan,Maziah namanya..aku dapat pergi sehari sebelumnya saja..pepehalpun, salam tahniah dari kami sekeluarga..nnt kita jumpa hari raya... takpun kita jumpa masa tengok baby kan?..heheh.. mg2 dipercepatkan proses itu..haha




nipun kawan aku masa sek ihsan gak..namanya Nor Hafizah... masa tu aku dalam pantang bersalin anak aku yang kecik.. ma dan abah aku jer wakil dari kami sekeluarga...tahniah juga yer..alhamdulillah kami berkesempatan ke rumah mereka, n amun tidak dibenarkan mengambil gambar, lain kali katanya..huhu, takper nnt dah ada baby, kami ambik gambar yer..apa2 halpun, kami doakan kebahagiaan anda sekeluarga..moga2 dipercepatkan mendapat zuriat yang soleh dan solehah, amin...





nipun lagi rakanku masa sek ihsan, Nor Azura namanya..heheh dia kahwin sesama Al-Ihsan gak, Saiful Reza nama suaminya..masa kahwin dia nipun kami tak dapat turun..alhamdulillah dan salam tahniah dari kami..atas kelahiran cahaya mata baru2 ni..mmg planning nak pergi melawat, namun tak berkesempatan lagi..nnt kalu dah pergi aku upload gambar anaknya..heheh tak sabar nak tgk anak sedara baru ning!mungkin raya nanti,kita jumpa, insya Allah..






ni pulak kawan aku masa dlm aadk, kami satu kumpulan masa berkursus ari tu.. kak tini namanya..masa dia kahwin mmg kami tak dapat pergi, orang Johor tu..apa2 halpun,kami doakan mg2 dipercepatkan dapat cahayamata, amin..




ni pula sahabat seperjuangan ketika di UiTM Dungun dulu, Kak Nor dan Akhi Samhan.. duk kat kl sekarang ni..kami dah berjumpa ketika mereka datang ke Terengganu.. Semoga berbahagia yer...




ni juga sahabat seperjuangan ketika di UiTM Dungun..Akhi Zaidan dan Kak Jue..tahniah yer atas kelahiran cahaya mata baru2 ni..inipun kami tak berkesempatan nak pergi lagi.. takper insya Allah, trip raya nanti kami pergi...



SELAMAT MELAYARI BAHTERA ALAM BERUMAHTANGGA..DOA YANG BIASA DIPANJATKAN..YA ALLAH BAHAGIAKAN KEHIDUPAN KAMI DI DUNIA DAN AKHIRAT..AMIN

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!