Pages

Wednesday, August 8, 2007

rambutan oh rambutan..




mggu lepas aku sekeluarga balik kampung kat kuantan..tak sabar rasanya nak makan rambutan kat kampung..yelah kat kampung kami ada lebih kurang 25 pokok rambutan..
alhamdulullah dh smp, kami terus ke pokok dan makan sepuasnya ..rezeki banyak sekiranya kita berbakti kepada tanah..yelah kejadian Allah n mmg banyak manfaatnya..
anak2 aku apalagi makan sakanlah rambutan..sampai sakit2 perut tapi stay nak makan jugak..
2 guni gak kami buat balik ke tganu nak bagi kat org sini merasa rambutan kmpung aku..esoknya aku bawa seplasatik rambutan kat ofis..apalagi melantak sakan lah staf2 kat ofis aku..alhamdulillah.. rezeki banyak kalu kita bg org makan..yelah pahala kita memberi makankepada org yang berbuka puasa sama seperti pahala orang yang berpuasa tu..
ha..pesanan aku ni sempena bulan rejab ni..sama2lah kita berpuasa sunat..yelah besar pahalanya..niatkan dipermudahkan Allah untuk bersyukur dan beribadat kepada Nya
amin...
akhirnya..kata2 madah untuk semua...
Yang telah berlalu biarkan ia berlalu, yang mendatang hadapi dengan cemerlang. Menikmati kehidupan itu adalah lebih baik dari hanya sekadar memerhati kehidupan

No comments:

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!