Pages

Monday, April 5, 2010

AHLAN YA SYAMS!!!

WELCOME  SPRING!!!ALHAMDULILLAH..
bunga2 di sekitar Jamiah Yarmourk.

" Kemudian makanlah dari Segala jenis bunga-bungaan dan buah-buahan (yang Engkau sukai), serta Turutlah jalan-jalan peraturan Tuhanmu Yang diilhamkan dan dimudahkannya kepadamu". (dengan itu) akan keluarlah dari Dalam badannya minuman (madu) Yang berlainan warnanya, Yang mengandungi penawar bagi manusia (dari berbagai-bagai penyakit). Sesungguhnya pada Yang demikian itu, ada tanda (yang membuktikan kemurahan Allah) bagi orang-orang Yang mahu berfikir" .An-Nahl [16:69]



SUBHANALLAH!




MASYA ALLAH!



SUBHANAL KHOLIQ!





sebelum berkembang..






si kumbang manakah yang telah merosakkan keayuan bunga ini?sudah hilang serinya..bagaimana pula dengan keayuan seorang gadis sekiranya terjadi sebegini?Oleh itu jagalah diri..hiasi peribadi sebaik mungkin..

YA ALLAH...sudah mekar harum di taman larangan..




ini pula bunga2 yang ditanam oleh ummuqusoi.























Dan Dialah yang menjadikan bumi terbentang luas dan menjadikan padanya gunung-ganang (terdiri kukuh) serta sungai-sungai (yang mengalir) dan dari tiap-tiap jenis buah-buahan, Dia jadikan padanya pasangan: Dua-dua. Dia juga melindungi siang dengan malam silih berganti. Sesungguhnya semuanya itu mengandungi tanda-tanda kekuasaan Allah bagi kaum yang (mahu) berfikir.Ar-Rad [13:3] .



No comments:

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!