Pages

Monday, November 16, 2009

VIDEO KAK JANNAH HAFAZ HADIS



8 comments:

Confession of a Coffeeholic Mama-Miya said...

waaa..anak bijak sedang belajar.

mama ilham said...

slang pun dah macam org arab nih.

sha said...

waahh.. bijak2... dah mcm org arab.. slang ganu ade lg dok?

ummu faqeh said...

thanx mama miya,insya Allah..semoga kak jannah akan meneruskan kebijakannya dalam semua aspek,insya Allah

ummu faqeh said...

kak amy..hehe slang macam arab?hehe, dah tiap2 hari dengar bkawan2 dia cakap arab..doakan kami yer!

ummu faqeh said...

sha...kat sekoloh dia dokleh cakak tegaanung..kawan2 dok pahang..balik dumoh..berabuk cakak teganung dgn adik2 dier..hehe

mUneer said...

salam kak

ish ish kecik dah hapal hadis..saya dah tua ni baru nak mengapal..

kecik-kecik hafal sifir je...sebab ada siti sifir...kalau ada siti hadis dah lama saya hafal hadis

ummu faqeh said...

abg munir nih kena belajar dari jannah ni tau!jannah dah ajar faqeh dah tau,,dia dah hafaz dah sikit2..mehler jannah ajarkan! nanti adalah pulak JANNAH HADITH!hehe

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!