Pages

Sunday, May 10, 2009

ibu-ratu hatiku

ssalamualaikum.. ini merupakan entri yang terakhir pada malam ni, dah berapa entripun tak terbilang..berbaloilah dua hari berturut2 mengupdate blog ini...habis semua benda dikumpul selama dekat dua bulan diceritakan dalam masa 2 hari ini..

ucapan selamat hari ibu kepada semua ibu2 dan yang bakal bergelar ibu...
kat sini aku nak tepek semua gambar2 penyejuk hati sahabat2 baikku..semuanya dimohon keizinan utk ditepek di blog ini.


ini anak sahabatku siti nurul hafizah, bekas sekolah al-ihsan dulu.alhamdulillah pagi tadi jam 2.00 pagi kami berkesempatan berbual menggunakan ym, 48 minit lah nurul.lama juga yer...macam2 perkara yang kami bualkan..Nurul tinggal di London sekarang bersama suaminya..merantau mencari pengalaman di negara orang...Ya Allah semoga hati2 kami ini sentiasa ditautkan keranaMu semata2 amin..ilal liqo' nurul.Sungguh dari dulu sampai sekarang, sebenarnya diriku amat mengagumi keperibadianmu, insya Allah akan menjadi penguat semangatku ketika berada di negara orang nanti..

ni anak dia yang sulung - khadeeja dan anak ke2-maryam..comelkan anaknya..geram khaulah tengok, nanti kalau balik malaysia beritahu yer nurul.













ini pulak anak sahabat aku ketika di uitm dulu, kak izan..ni anak dia najwa namanya..semoga najwa ini yang akan menjadi penawar resah hatimu..yakinlah dia ini yang akan mendoakan kesejahteraan kita di dunia dan akhirat..serta yakinlah dengan setiap ketentuan dari Allah tentu ada hikmah di sebaliknya..



Alhamdulillah.. kami berkesempatan bersua muka pada 9.5.09, setelah bertahun2 tak berbicara..kak, terlalu banyak sebenarnya inginku berbicara, namun kita ada keterbatasan waktu dan keadaan..Ya Allah semoga hati2 kami sentiasa utuh, bertemu dan berpisah keranaMu semata2...



video klip ni aku tujukan khas buat anda semua..


hm.. ni pulak anak aidawani , kawan sekerja..sori, aida, ko dah nak kerja baru aku berkesempatan pergi ziarah bb hafiy.. semoga dia menjadi anak yang soleh, amin.




Alhamdulillah, selesai sudah hajatku selama 2 bulan nak mengupdate blog kesayanganku ini..
kepada di luar sana yang membaca blog ini, silalh beri komen dan tinggalkan jejak2 anda di sini, terutamanya kepada kak MAZUIRA SARMANI...hehe kak, dah baca ning, jgn lupa komen yer..dan saranan saya kat akak mehler buat blog gak..

SAYONARA SEMUANYA..MOHON KEMAAFAN ANDAI ADA TERKASAR BAHASA...

No comments:

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!