Pages

Friday, March 13, 2009

balik kampung 7.2.09


salam.. entri ni utk bulan lepas punya..hehe mmg aku selalu lewat update blog nih,sebulan sekali barulah update..ni ketika balik kampung pada 7.2.09 yang lepas , dalam perjalanan ke kuantan . adik terlalu obsesi sekarang dengan lori dan buldozer.. hi permata hati ummi yang kecik ni..( bukannye bongsu lagi yer..ceh, ada niat nak menambah lagi tuh!) selalu jer ada perkataan baru yang meluncur dari mulut mungilnya..geram ummi dan abi tengok keletah adik sorang nih..
hm yang ni pulak humairah jannah dan faqeh..ni anak sedara aku, anak makngah..suka sangat faqeh dan jannah main kat kampung..tak lekatnya duk kat rumah wan..mesti kejap2 gi rumah mak alang, kejap2 gi rumah makngah..seronok bebenor mereka nih..

ni pulak gigi baby..tensen tengok giginya ,tak makan coklatpun, puas dah menggosok dan menyental giginya..kadang2 sampai berdarah2 gusi dia.kesian pulak.. kami dah berjumpa doktor dan juga jururawat di klinik kesihatan dan klinik swasta..kesimpulan yang kami boleh buat, katanya gigi baby kekurangan kalsium...kenapa????? sebabnya semasa mengandungkan bb , umminya kurang makan makanan yang berkhasiat..heheh.. kan dah kena atas kepala sendiri..disebabkan ummi kurang makanan yang memberi kalsium kepada gigi bb, sekaranglah kesannya..begitulah ketentuaan Yang Maha Esa kan...tapi apa yang penting , kata doktor, nanti bila bb semakin membesar, giginya akan bertambah elok, alhmadulillah... lega hati kami mendengarnya..

nilah adik bb fasehuddin ..ketiakdi petronas dungun..dalam perjalanan balik ke kuala terengganu.. YA ALLAH, BERKATI PERJALANAN KAMI..

No comments:

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!