Pages

Wednesday, November 5, 2008

bz boh! bz !




salam dan selawat kesyukuran dipanjatkan kepada Allah di atas nikmat kurniaanNya yang tak terkira kerana aku masih mampu bernafas di bumiNya..




sudah lama tak update blog kesayanganku ini.. hehehe.. gambar kat atas tu ada menerangkan keadaan aku semenjak bbrp minggu yang lepas..mmg terlalu banyak kerja yang nak disetel akhir2 tahun ni..ni barulah blh bernafas sedikit..lepas nipun nak berjumpa dengan guru sekolah pulak..ada bbrp prog lagi yang perlu aku setelkan...tapi apa yang penting bila kita duk sibuk2 mencari rezeki yang halal ni.. perlulah ada ketenangan.. ada pelbagai cara orang menenangkan dirinya sendiri..bagi aku? aku mestilah memandang pemandangan yang indah2 serta membaca Al-quran.. serta menggembirakan hati anak2 kesyanganku..oklah.. lain kali aku sambung lagi.. kerja menimbun2 menanti aku.. mana2 pelawat yang datang, aku ucapkan terimakasih daun keladi..lain kali jemput datang lagi.. hehehe.. wasaalam..

2 comments:

ahmad said...

tengok pada tajuk tu 'bz boh bz'....memang takut nak kacau....ambo bz jugok ah........

ummu faqeh said...

relax ah ahamad.. blh jer kalu nak kacau.. tapi nak tulis dlm posting ni mmg tak dop masa boh!
salam perkenalan yer ahmad..ukhuwah fillah..

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!