Pages

Sunday, October 5, 2008

macam2 aidilfitri...



hm... ini gambar kami sekeluarga pada hari pertama .. kami beraya di cendering, kuantan.huhu tgk hero2 aku..dua2 pandang ke lain.. sabor jerlah..

ha... ini posing yang paling menarik dari hurul jannah..mmg posing mautlah katakan..


ni pulak posing dari abang faqeh.. mmg hensem tahap maksimalah...
ni posing adik fasehuddin pada hari pertama.. lekat gak dia pakai baju melayu nih..alhamdulillah.. dah besar anak aku nih!
ini pula pada hari kedua kami beraya di balok.. tgh bersiap2 nak beraya ke kemaman pulak nih.. anak2 dah tak sabar, duk membuas dalam kete nih ! sabarlah wahai anak2 kesayanganku..

ini pada hari raya ketiga....ini anak kawan aku.. nor azura.. anaknya nama abqari.. tahniah yer zura.. alhamdulillah, aku berkesempatan ke rumah kawan aku sorang nih.. setelah habis sedara mara yang wajib dikunjungi... itulah.. termasuk kedua2 belah keluarga.. mmg agak penat, tapi meriah sangat..hai.. faqeh duduk dekat2 dgn adik baby tuh, macam nak adik lagi jer..heheh.. sabar yer faqeh.. biar adik faseh kita besar dulu baru kita 'cari' baby lain yer...
SLM ADILFITRI SEMUA.. MAAF ZAHIR BATIN DIUCAPKAN...


2 comments:

Areej said...

wah macam2 gaya posing anak2 akak ye...hehehe...mesti mak dia yg ajar nih :D

ummu faqeh said...

huhu.. mestilah pandai posing.. kan nak jadi supermodel katakan..takdelah.. tak ajarpun, budak2 zaman sekarang ni mmg dah pandai nak melaram..hai.. anak akk yang sulung baru 4 tahun tu dah pandai nak pakai tudung comel2..bajupun pandai dah memilih..sabor jerlah areej..

SYUKURI NIKMATNYA!

font



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

MUTIARA AL-QURAN اللؤلؤة قرآن كريم

TABAHKAN HATI KAMI!